Médiabefolyásolás - Az új kislexikon

Médiabefolyásolás
Témakör
Hatalom
Oldalszám
244
Kiadás éve
2016
ISBN/ISSN
978-615-5164-25-5
Ár
2 800 Ft
Szerző(k):

Antal Zsolt, Gazsó Tibor, Kubínyi Tamás, Pelle Veronika

Leírás:

A média közösségre és egyénre gyakorolt hatásait elsősorban nem a befolyásolás maga, hanem a mögötte álló szándék és az annak megfelelően formált tartalom eredményezi. Ezért a befolyásolás éppen úgy lehet a közösségi és az egyéni érdekek tekintetében előnyös, mint ahogy hátrányos is. Ennek megítéléséhez azonban pontos felismerés és tárgyilagos értékelés szükséges. Ehhez kíván ez a kötet az egyes tudományterületek elméleti eredményeinek, illetve a gyakorlat példáinak bemutatásával segítséget nyújtani. Bízunk benne, hogy sikerül az olvasóban felkelteni az igényt a bemutatott jelenségek, összefüggések, hatások tudatos megfigyelésére, és további tájékozódásra ösztönözni a hétköznapi médiafogyasztás során.