Borkommunikáció

Borkommunikáció
Borkomm_fb
Témakör
Gasztronómia - Borok világa
Oldalszám
304
Kiadás éve
2018
ISBN/ISSN
978-615-5164-38-5
Ár
6 390 Ft
Szerző(k):

Balázs Géza, CSc.; Balogh Jeremiás Máté, PhD; Benyák Zoltán, Gyanó Szilvia; Hofmeister-Tóth Ágnes, PhD; Ipacs Géza; Kovács Lajos, PhD; Kovács László, PhD; Lakits Eszter; Magyari Sára, PhD; Németh Ágnes; Orbán Gergely; Pál Dániel Levente; Rácz Dominika Ágnes; Szabadi Dorina; Szakáli István Loránd; Szám István; Szappanos Péter; Totth Gedeon, PhD; Veszelszki Ágnes, PhD

Leírás:

Szerkesztette: Veszelszki Ágnes, PhD

Bor. A magyar ember különleges kapcsolatot ápol vele. Érdemes tudni, hogy a legtöbb európai nyelv a latin vino szóból eredezteti a bor megnevezését, kivéve a görög és a magyar nép.

A borkommunikáció területe kifejezetten azzal foglalkozik, hogyan beszéljünk erről a sajátos termékről, hogyan márkázzuk és hogyan adjuk el a bort, hogyan lehet hatékony és a fogyasztókat megfelelően megcélzó borleírásokat készíteni, milyen egyedi jellemzői vannak a borújságírásnak, azaz a borról szóló és a borral történő kommunikáció teljes spektrumát lefedi.

A Századvég  Kiadó nagy vállalkozásba kezdett: az egyedülálló és teljesen újszerű Borkommunikáció kötet e széles témakör minél nagyobb szeletét kívánja lefedni, húsz szerző és harmincnál több fotográfus közreműködésével. Az impozáns kiállítású, egyben informatív kötet nem titkolt célja a borkommunikációs alapvetésen túl a minőségi, magyar borok fogyasztásának népszerűsítése.

Font Sándor, az Országgyűlés Mezőgazdasági Bizottságának elnöke