A két terület önmagában is igen jelentős és sok szereplőt érint, fontos társadalmi-gazdasági és közérdeklődésre számot tartó kutatások és vizsgálatok tárgyai. Üzletágunk mind szakmai tudása – és mottónk alapján is – képes egyes folyamatok, változások mögött álló háttártényezőket felkutatni, előremutató javaslatokat megfogalmazni.
KAPCSOLATFELVÉTEL
Az egyetemek klasszikus feladatai és céljai az elmúlt évtizedekben kibővültek, melyet a tervszerű innováció és a tudás szerepének folyamatos előtérbe kerülése támogat. Az egyetemek oktatói, kutatói munkakörben dolgozók szemléletformálása, készségfejlesztése, vállalkozói és szellemi tulajdonjog ismereteik bővítése is rendkívül fontossá vált. A felsőoktatás tömegesedésének okán a társadalmi értintettek köre kiszélesült, a társadalmi ráfordítás szerepe növekedett, és […]
Nemzetközi szinten, általános jelleggel igaz, hogy az országoknak kiemelten fontos, hogy milyen technológiai és műveleti előnyök mentén érik el a végső soron célként megfogalmazott hadiipari függetlenségüket.
Az innováció nemcsak a tudomány és a felsőoktatás területén értelmezhető, hanem a kulturális térben is. Kialakulóban van a 21. századi múzeum eszménye, mely keretében közösségszervezési szerepet is magáénak vall. Nemzetközi múzeumok esetében jellemző megoldás több múzeum egyetlen ernyőintézménybe szervezése, amely a szakmai kooperáció lehetőségeit nyitja meg. A különböző tematikájú, de alaptémáikban, kutatási területeikben kapcsolódó múzeumok […]
Mint oly sok területen, ezen is a negyedik ipari forradalom, illetve az okoseszközök robbanása hozta el a fordulatot. Az utóbbi két évtizedben az oktatástudomány nagyjából konszenzusra jutott az oktatástechnológia szükségességében. Ez nem puszta „meghajlás” volt a trendek előtt, hanem egy komoly paradigmaváltás eredménye. Előtérbe került a kompetenciafejlesztés fontossága, az ún. 21. századi kompetenciák, mint például […]
Az egyetemek klasszikus feladatai és céljai az elmúlt évtizedekben kibővültek, melyet a tervszerű innováció és a tudás szerepének folyamatos előtérbe kerülése támogat. Az egyetemek oktatói, kutatói munkakörben dolgozók szemléletformálása, készségfejlesztése, vállalkozói és szellemi tulajdonjog ismereteik bővítése is rendkívül fontossá vált. A felsőoktatás tömegesedésének okán a társadalmi értintettek köre kiszélesült, a társadalmi ráfordítás szerepe növekedett, és […]
Nemzetközi szinten, általános jelleggel igaz, hogy az országoknak kiemelten fontos, hogy milyen technológiai és műveleti előnyök mentén érik el a végső soron célként megfogalmazott hadiipari függetlenségüket.
Az innováció nemcsak a tudomány és a felsőoktatás területén értelmezhető, hanem a kulturális térben is. Kialakulóban van a 21. századi múzeum eszménye, mely keretében közösségszervezési szerepet is magáénak vall. Nemzetközi múzeumok esetében jellemző megoldás több múzeum egyetlen ernyőintézménybe szervezése, amely a szakmai kooperáció lehetőségeit nyitja meg. A különböző tematikájú, de alaptémáikban, kutatási területeikben kapcsolódó múzeumok […]
Mint oly sok területen, ezen is a negyedik ipari forradalom, illetve az okoseszközök robbanása hozta el a fordulatot. Az utóbbi két évtizedben az oktatástudomány nagyjából konszenzusra jutott az oktatástechnológia szükségességében. Ez nem puszta „meghajlás” volt a trendek előtt, hanem egy komoly paradigmaváltás eredménye. Előtérbe került a kompetenciafejlesztés fontossága, az ún. 21. századi kompetenciák, mint például […]
Szociológus, neveléstudomány kutató, pedagógus, jogász, közgazdász, innovációs menedzser, IP szakértő tudásunkkal támogatjuk az állami és piaci szektor szereplőit. Ma már tudjuk, hogy egyes kérdések megválaszolásához közös szakértelemre van szükség, az oktatás és innováció kéz a kézben járnak, egymást fejlődését indikálják, segítik. Legyen szó akár vállalati képzésekről, eLearning tananyag felépítésről, szellemi vagyon portfólió felmérésről, stratégia kialakításáról, többszempontú megközelítést nyújtunk megbízóink számára.
üzletágvezető
Horváth Orsolya jogász-közgazdász végzettségét, majd tudományos fokozatát is a Pécsi Tudományegyetemen szerezte. Pályakezdőként a közigazgatásban helyezkedett el, kutató-oktatói tevékenységet több mint 10 éve folytat jogi, 5 éve orvosi területen. A versenyszféra érintettségében széleskörű ismerettel és tapasztalattal rendelkezik az IT szektorban. A felsőoktatáshoz, doktori képzéshez kapcsolódó jogi-stratégiai területtel, majd kutatás-fejlesztési projektek előkészítésével és egyetemi innováció menedzsmenttel 2016 óta foglalkozik.
2020-ban csatlakozott a Századvéghez, 2021 óta vezeti az Oktatási és Innovációs Üzletágat. Kollegáival primer kutatásokkal is támogatják a felsőoktatás és kutatás versenyképességének növelését, a hazai innovációs ökoszisztéma megerősítését.
Budapesti Corvinus Egyetem
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Állatorvostudományi Egyetem
Az egyetemek klasszikus feladatai és céljai az elmúlt évtizedekben kibővültek, melyet a tervszerű innováció és a tudás szerepének folyamatos előtérbe kerülése támogat. Az egyetemek oktatói, kutatói munkakörben dolgozók szemléletformálása, készségfejlesztése, vállalkozói és szellemi tulajdonjog ismereteik bővítése is rendkívül fontossá vált. A felsőoktatás tömegesedésének okán a társadalmi értintettek köre kiszélesült, a társadalmi ráfordítás szerepe növekedett, és ezzel összefüggésben is gazdasági centrummá érett, mely más irányításpolitikát követel meg.
Nemzetközi szinten, általános jelleggel igaz, hogy az országoknak kiemelten fontos, hogy milyen technológiai és műveleti előnyök mentén érik el a végső soron célként megfogalmazott hadiipari függetlenségüket.
A kutatásaink eredménye alapján elmondható, hogy a sikeres nemzeti védelmi ipar kialakítását az alábbi tényezők befolyásolják:
Az innováció nemcsak a tudomány és a felsőoktatás területén értelmezhető, hanem a kulturális térben is. Kialakulóban van a 21. századi múzeum eszménye, mely keretében közösségszervezési szerepet is magáénak vall.
Nemzetközi múzeumok esetében jellemző megoldás több múzeum egyetlen ernyőintézménybe szervezése, amely a szakmai kooperáció lehetőségeit nyitja meg. A különböző tematikájú, de alaptémáikban, kutatási területeikben kapcsolódó múzeumok egyediségüket megőrizve működhetnek.
Mint oly sok területen, ezen is a negyedik ipari forradalom, illetve az okoseszközök robbanása hozta el a fordulatot. Az utóbbi két évtizedben az oktatástudomány nagyjából konszenzusra jutott az oktatástechnológia szükségességében. Ez nem puszta „meghajlás” volt a trendek előtt, hanem egy komoly paradigmaváltás eredménye.
Előtérbe került a kompetenciafejlesztés fontossága, az ún. 21. századi kompetenciák, mint például a kreativitás, a kritikai gondolkodás, a kollaboráció és a kommunikáció, valamint kiemelkedő a digitális kompetencia fontossága.
A pandémia okozta digitális oktatási megoldások rendszerszintű tapasztalatokat hoztak felszínre, erősítettek fel. Ezekben a trendekben elvitathatatlan szerepe van a pedagógusoknak és a pedagógusok helyzetének is.
Nemeztközi áttekintés a felmérni kívánt tudomány- vagy piaci terület kihívásairól. Szakpolitikai, stratégiai anyagok előkészítéséhez háttéranyag készítése gyors határidővel.
Áttekintés például az adott szolgáltatás/termékhez kapcsolódó licencia megállapodásokról, vagy egyes innovációs, oktatási területek részletes vizsgálata.
Meglévő adatbázisok letisztázása, összefüggések feltárása, javaslatok megfogalmazása.
Egy termék/szolgáltatás bevezetéséhez, egyes folyamatok mélyebb szintű megértéséhez a célcsoport viszonyulását megismerő módszer.
Félig strukturált interjúk például az adott fejlesztésre való nyitottságról, tapasztalatokról, a vizsgált kérdéskörök mélyebb szintű ismeretéért.
Kérdőíves lakossági vagy vállalati adatfelvétel például az értékesíteni kívánt termékről, egy-egy folyamathoz kapcsolódóan, közvélekedés megismeréséért, döntéselőkészítésben fontos szerepet betöltő módszer.
Partnerek felkutatása KFI pályázatokhoz, a tapasztalatok beépítése a pályázatba.
További kutatásainkban vállalni tudjuk, hogy feltérképezzük a trendek alakulását, a jelenlegi helyzetet, az oktatási szektorban élő jövőképeket, és ezek, valamint egyes gazdasági szempontok mentén konkrét cselekvési javaslatokat is teszünk. Megvizsgáljuk a pedagógusok helyzetét és szerepüknek változását. Javaslatot teszünk a pedagógusok munkáját, munkakörülményeit érintő kérdésekben.
IP portfólió kialakítása, felmérése, innovációs stratégiák készítése a tudatos fejlődés érdekében.
Fenti szolgáltatásaink mind a felsőoktatási szereplők számára, mind az olyan kkv-k és nagyvállalatok számára elérhetőek, melyek a jövő útján kívánnak haladni és szakmai segítségre van szükségük. Legyen szó egy új termék bevezetéséről, HR stratégiák kialakításáról, belső oktatási anyagok elkészítéséről, komplex, akár több üzletágat átfogó módszertani bankok elkészítéséről, a közös tudás ad értéket és támogatja a fejlődést.
Projekt neve
Megrendelő
Év
Fő témakörök
Módszertan
Projekt neve
Megrendelő
Év
Fő témakörök
Módszertan
Hivatkozott általános jellegű szolgáltatásainkon túlmenően kérjen tőlünk konzultációs lehetőséget az alábbi kapcsolati felületen:
Információk
Nyilatkozat
Elérhetőségek
Cím
1037 Budapest,
Hidegkuti Nándor u. 8-10.
Telefonszám
E-mail cím
Fax
+36 1 479 5290
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Frissítettük feltételeinket
Javasoljuk, hogy tekintse át frissített adatvédelmi és adatkezelési tájékoztatónkat, valamint jogi nyilatkozatunkat. A folytatással elfogadja az itt felsorolt frissített feltételeket.